Personale

Sekretær Patricia Flindt Steadmann
Født 1988PATRICIA1

Uddannet social og sundhedshjælper i år 2007 og derefter uddannet til social og sundhedsassistent og blev færdig i år 2009 og har derefter arbejdet med en bred vifte af blandt andet sundhedsfremmende pleje og kommunikation indenfor sundhedsvæsenet.

I forbindelse med mine uddannelser har jeg både arbejdet på et Medicinsk reumatologisk geriatrisk afsnit på herlev hospital, samt været i psykiatrien på et lukket afsnit for ældre med behandlingsdomme.

Efter endt uddannelse har jeg arbejdet på plejehjem i 7 år og dernæst i psykiatrien med specialet, voksne med spiseforstyrrelser. (Herunder komorbiditet, angst, depression, miljøterapi og samtaleterapi)

Har derudover, uddannelse inden for forskellige ting, såsom dialektisk adfærdsterapi ift. Voksne med spiseforstyrrelser, samt som Forflytningsvejleder, Arbejdsmiljørepræsentant, Voldsvejleder, og i Nænsom nødværge/konflikthåndtering.

Privat: Gift og har 2 børn.

Sygeplejerske Trine NormannIMG_4973
Født 1975

Uddannet fra Kbh’s Amts Sygeplejeskole i 2001. Har efterfølgende arbejdet på børneafdelingen på Gentofte Hospital og neonatalafdelingen på Rikshospitalet i Oslo, Norge. Har desuden arbejdet i hjemmesygeplejen i København af et par omgange samt haft et vikariat på Dr. Ingrids Hospital i Nuuk, Grønland.

De seneste 14 år arbejdet som konsultationssygeplejerske på Østerbro og i Holte. Derudover uddannet sundhedsantropolog fra Aarhus Universitet i 2007.

Privat: gift med Anders og er mor til to børn, en dreng og en pige. Bor her på Østerbro. Tilbringer så meget tid som muligt i Odsherred.

Jordemoder Lise Unmack

LISEBILLEDE1

Lise vil du møde i klinikken primært tirsdage, onsdage og torsdage. Lise varetager graviditetskontroller, Børneundersøgelser samt børnevacciner, smear, spiral, urinvejsinfektioner, underlivsinfektioner og gener, vandladningsgener, udredning for kønssygdomme, samtaler om graviditet, prævention og fertilitet. Ring og bestil tid gerne på forhånd.

Uddannet fra Jordemoderskolen i København 1986.

Herefter 18 år på fødegangen, både i Holstebro og på Sjælland. Omkring 2.500 fødsler samt utallige jordemoderkonsultationer.

Arbejdede derudover med sårbare gravide (psykisk syge og misbrugere).

2004-2009: Scanningsjordemoder på hospital: nakkefoldscanning, misdannelsesscanning mm.

Fra 2009 og frem: scanningsjordemoder og fertilitetsjordemoder hos gynækologisk speciallæge.

Her lavede jeg især barnløshedsbehandling men undersøgte endvidere klinikkens gravide med

forskellige komplikationer og varetog behandling af ufrivillige aborter. Endelig lavede jeg også

undersøgelser efter komplicerede fødsler med efterfølgende problemer og foretog celleprøver

fra livmoderhalsen.
Medforfatter på bog om spontane aborter som faglig konsulent.

Privat: 2 voksne sønner (tvillinger). Bor sammen med min kæreste i Nordvest.

Du vil periodevis møde medicinstuderende ved telefonen,

i receptionen og  i laboratoriet

Isabella BalslevIMG_1328

Stud. med. 10. semester, Københavns Universitet.